logo-byggfakta-plum
AdobeStock_235464167_target

Verifierade digitala annonser

Det räcker inte att du har ett bra erbjudande om ditt budskap inte när fram till rätt mottagare. Vi kan hjälpa dig att välja rätt vägar och rätt teknik så att du träffar mitt i prick med din digitala annons.

 

Öka din digitala exponering

Varför lägga resurser på digital annonsering som inte når fram till rätt personer? Vi hjälper dig att nå de personer du vill – utan spill – eftersom vi kan styra exakt vilken detaljerad målgrupp som en annons visas för. På så sätt ökar du din digitala synlighet mot ditt marknadssegment.

 

AdobeStock_235464167_target

Träffsäkra annonskampanjer

Det är inte lätt att sticka ut med sina digitala kampanjer i dagens mediebrus där nyhetsmedia och sociala medier svämmar över av mer eller mindre felriktade budskap. Vem har inte fått en felriktad annons i sitt Facebook-flöde?

Därför är det inte bara viktigt att ha ett bra erbjudande utan även att välja rätt vägar och rätt teknik för att nå hela vägen fram. Vi har lösningen så att du kan rikta din B2B- och B2C-marknadsföring mot rätt kunder och branscher och använda din annonsbudget kostnadseffektivt.

Verifierade digitala annonser passar till exempel  för dig som vill bjuda in till något event, lansera en ny produkt eller annonsera ett erbjudande. Fördelarna är att det här är en snabb, flexibel (lätt att justera), träffsäker, och mätbar lösning. 
 

AdobeStock_494867068_verified

Riktade målgruppsannonser

Med vår nya tjänst för verifierade digitala annonser hjälper vi dig att träffa mitt i prick med ditt budskap – oavsett om du vill nå företag inom specifika SNI koder, marknadschefer som kör ett visst bilmärke, konsulter som äger en villa – eller någon annan specifik målgrupp. Annonsen hittar målgruppspersonerna oavsett surfbeteende. 

Hur är då detta möjligt?
Display- och Metaannonser (Facebook och Instagram) styrs vanligtvis med antagen data vilket leder till felriktad annonsering.
Med vår unika teknik går det att verifiera vilka personer en displayannons visas för. Med rätt data behöver vi helt enkelt inte gissa.

I praktiken kan man säga att vi har digitaliserat offentliga register som till exempel Fastighetsregistret, Transportstyrelsen och Bolagsverket – och detta är helt GDPR-godkänt. 

AdobeStock_537290743_evaluation

Uppföljning och utvärdering

Efter en avslutad digital kampanj får du en uppföljning från oss av hur annonseringen fungerat. Väljer du att göra en längre kampanj så löser vi delrapporteringar under pågående aktivitet, för att följa resultatet och kunna göra justeringar i budskap och målgrupp.

Checklista för
träffsäkra digitala kampanjer

 

Boka en fri konsultation

1. Välj bransch

Välj den bransch som du vill nå så verifierar vi din målgrupp utifrån t ex SNI-koder. Fastighetsregistret eller andra offentliga register.

2. Välj budskap

Våra experter hjälper er gärna att ta fram rätt budskap för bästa möjliga resultat för din digitala B2B-annonsering.

 

3. Verifiera målgruppen

Vi hjälper er att nå den verifierade målgruppen oavsett dess surfbeteende.

4. Följ upp 

Efter avslutad kampanj får ni en uppföljning med resultat av hur det gått. Vid längre kampanjer får ni delrapporter samt möjlighet att förändra innehållet i er annonsering.

marknadundersökning och enkäter  inom byggbranschen

Varför ska man göra en marknadsundersökning?

Vi hjälper dig ta reda på varför du behöver göra en marknadsundersökning.
Boka en kostnadsfri konsultation och låt oss göra en behovsanalys av dina utmaningar.

Få en kostnadsfri behovsanalys

Fyll i formuläret och få en kostnadsfri behovsanalys av dina möjligheter