Verifierade digitala annonser
Det räcker inte att du har ett bra erbjudande om ditt budskap inte när fram till rätt mottagare. Vi kan hjälpa dig att välja rätt vägar och rätt teknik så att du träffar mitt i prick med din digitala annons.
Öka din digitala exponering
Varför lägga resurser på digital annonsering som inte når fram till rätt personer? Vi hjälper dig att nå de personer du vill – utan spill – eftersom vi kan styra exakt vilken detaljerad målgrupp som en annons visas för. På så sätt ökar du din digitala synlighet mot ditt marknadssegment.
Träffsäkra annonskampanjer
Det är inte lätt att sticka ut med sina digitala kampanjer i dagens mediebrus där nyhetsmedia och sociala medier svämmar över av mer eller mindre felriktade budskap. Vem har inte fått en felriktad annons i sitt Facebook-flöde?
Därför är det inte bara viktigt att ha ett bra erbjudande utan även att välja rätt vägar och rätt teknik för att nå hela vägen fram. Vi har lösningen så att du kan rikta din B2B- och B2C-marknadsföring mot rätt kunder och branscher och använda din annonsbudget kostnadseffektivt.
Verifierade digitala annonser passar till exempel för dig som vill bjuda in till något event, lansera en ny produkt eller annonsera ett erbjudande. Fördelarna är att det här är en snabb, flexibel (lätt att justera), träffsäker, och mätbar lösning.
Riktade målgruppsannonser
Med vår nya tjänst för verifierade digitala annonser hjälper vi dig att träffa mitt i prick med ditt budskap – oavsett om du vill nå företag inom specifika SNI koder, marknadschefer som kör ett visst bilmärke, konsulter som äger en villa – eller någon annan specifik målgrupp. Annonsen hittar målgruppspersonerna oavsett surfbeteende.
Hur är då detta möjligt?
Display- och Metaannonser (Facebook och Instagram) styrs vanligtvis med antagen data vilket leder till felriktad annonsering.
Med vår unika teknik går det att verifiera vilka personer en displayannons visas för. Med rätt data behöver vi helt enkelt inte gissa.
I praktiken kan man säga att vi har digitaliserat offentliga register som till exempel Fastighetsregistret, Transportstyrelsen och Bolagsverket – och detta är helt GDPR-godkänt.
Uppföljning och utvärdering
Efter en avslutad digital kampanj får du en uppföljning från oss av hur annonseringen fungerat. Väljer du att göra en längre kampanj så löser vi delrapporteringar under pågående aktivitet, för att följa resultatet och kunna göra justeringar i budskap och målgrupp.
1. Välj bransch
Välj den bransch som du vill nå så verifierar vi din målgrupp utifrån t ex SNI-koder. Fastighetsregistret eller andra offentliga register.
2. Välj budskap
Våra experter hjälper er gärna att ta fram rätt budskap för bästa möjliga resultat för din digitala B2B-annonsering.
3. Verifiera målgruppen
Vi hjälper er att nå den verifierade målgruppen oavsett dess surfbeteende.
4. Följ upp
Efter avslutad kampanj får ni en uppföljning med resultat av hur det gått. Vid längre kampanjer får ni delrapporter samt möjlighet att förändra innehållet i er annonsering.
Fyll i formuläret och få en kostnadsfri behovsanalys av dina möjligheter